Rakamaz Város Önkormányzata
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Rakamazi Városi Művelődési Központ és Könyvtár
igazgató (magasabb vezető)
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 5 évre, 2020. január 1-től 2024. december 31-ig szól.
A munkavégzés helye:
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4465 Rakamaz, Szent István út 174.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az intézmény törvényes működésének biztosítása, a szakmai munka irányítása, az intézményi költségvetés betartása, munkáltatói, vezetői jogok gyakorlása.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Főiskola,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- A Pályázó rendelkezik a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a művészeti, a közművelődési és a közgyűjteményi területen foglalkoztatott közalkalmazottak jogviszonyával összefüggő egyes kérdések rendezéséről szóló 150/1992. (XI.20.) Korm. rendelet (továbbiakban: Korm.rendelet) előírásaiban szereplő, és a vezetői megbízáshoz szükséges 6/A.§, vagy 6/B.§ (5) bekezdésében, vagy 6/F.§-ában megfogalmazott feltételekkel
- A Korm. rendelet 6/G.§ (2) bekezdésében előírt államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam eredményes elvégzésének okirattal történő igazolása vagy
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a kultúráért felelős miniszter által a kultúrális szakemberek szervezett képzési rendszeréről, követelményeiről és a képzés finanszírozásáról szóló rendelet szerint akkreditált, kifejezetten a többfunkciós intézmények vezetésére vonatkozó államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyamot a vezetői megbízását követő 2 éven belül elvégzi, és az azt igazoló okiratot határidőben bemutatja a munkáltatónak,
- A Pályázó hatósági bizonyítvánnyal történő igazolása arra vonatkozóan, hogy büntetlen előéletű, továbbá, hogy nem áll büntetőeljárás hatálya alatt, és a betöltendő munkakör ellátásához vele szemben nem áll fenn a tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól való eltiltás,
- Az adott intézményben közművelődési szakember vagy könyvtáros munkakörben fennálló, határozatlan idejű, teljes munkaidőre szóló alkalmazás vagy a megbízással egyidejűleg művelődésszervező, vagy könyvtáros munkakörben történő, határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló alkalmazás,
- Cselekvőképesség
- Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- vezetői gyakorlat, legalább 3 év feletti hasonló munkakörben szerzett vezetői gyakorlat - Legalább 3-5 év vezetői tapasztalat,
- helyismeret
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes szakmai önéletrajz
- az intézmény vezetésére vonatkozó program a szakmai helyzetelemzésre és gazdálkodásra épülő fejlesztési elképzelések és az intézmény vezetésére vonatkozó program
- iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok másolata
- az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzését igazoló tanúsítvány másolata, vagy az elvégzéséről szóló szándéknyilatkozat
- szakmai gyakorlatot igazoló munkaügyi okmányok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely tartalmazza, hogy büntetlen előéletű, nem áll büntetőeljárás hatálya alatt, valamint, hogy a betöltendő munkakör ellátásához szükséges tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll
- a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázati anyagában személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- • a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a Képviselő-testület illetékes bizottsága, valamint a képviselő-testületi ülés nyilvánosságához hozzájárul-e, vagy nem
- • nyilatkozat vagyonnyilatkozat tételről pályázati nyertesség esetére
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2020. január 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. október 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Bodnár László polgármester nyújt, a 06-42-570-700 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Rakamaz Város Önkormányzata címére történő megküldésével (4465 Rakamaz, Szent István út 116. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/178-11/2019 , valamint a munkakör megnevezését: igazgató (magasabb vezető).
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. december 30.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• Rakamaz Város Önkormányzatának honlapja: www.rakamaz.hu - 2019. augusztus 26.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Rakamaz Város Önkormányzat Képviselő-testülete fenntartja a jogát, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. augusztus 26.