PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Rakamaz Város Önkormányzata

 a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Rakamazi Városi Művelődési Központ és Könyvtár

igazgató (magasabb vezető)

munkakör betöltésére.

 

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 5 évre, 2020. január 1-től 2024. december 31-ig szól.

A munkavégzés helye:

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4465 Rakamaz, Szent István út 174.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az intézmény törvényes működésének biztosítása, a szakmai munka irányítása, az intézményi költségvetés betartása, munkáltatói, vezetői jogok gyakorlása.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Főiskola,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • A Pályázó rendelkezik a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a művészeti, a közművelődési és a közgyűjteményi területen foglalkoztatott közalkalmazottak jogviszonyával összefüggő egyes kérdések rendezéséről szóló 150/1992. (XI.20.) Korm. rendelet (továbbiakban: Korm.rendelet) előírásaiban szereplő, és a vezetői megbízáshoz szükséges 6/A.§, vagy 6/B.§ (5) bekezdésében, vagy 6/F.§-ában megfogalmazott feltételekkel
  • A Korm. rendelet 6/G.§ (2) bekezdésében előírt államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam eredményes elvégzésének okirattal történő igazolása vagy
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a kultúráért felelős miniszter által a kultúrális szakemberek szervezett képzési rendszeréről, követelményeiről és a képzés finanszírozásáról szóló rendelet szerint akkreditált, kifejezetten a többfunkciós intézmények vezetésére vonatkozó államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyamot a vezetői megbízását követő 2 éven belül elvégzi, és az azt igazoló okiratot határidőben bemutatja a munkáltatónak,
  • A Pályázó hatósági bizonyítvánnyal történő igazolása arra vonatkozóan, hogy büntetlen előéletű, továbbá, hogy nem áll büntetőeljárás hatálya alatt, és a betöltendő munkakör ellátásához vele szemben nem áll fenn a tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól való eltiltás,
  • Az adott intézményben közművelődési szakember vagy könyvtáros munkakörben fennálló, határozatlan idejű, teljes munkaidőre szóló alkalmazás vagy a megbízással egyidejűleg művelődésszervező, vagy könyvtáros munkakörben történő, határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló alkalmazás,
  • Cselekvőképesség
  • Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • vezetői gyakorlat, legalább 3 év feletti hasonló munkakörben szerzett vezetői gyakorlat - Legalább 3-5 év vezetői tapasztalat,
  • helyismeret

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes szakmai önéletrajz
  • az intézmény vezetésére vonatkozó program a szakmai helyzetelemzésre és gazdálkodásra épülő fejlesztési elképzelések és az intézmény vezetésére vonatkozó program
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok másolata
  • az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzését igazoló tanúsítvány másolata, vagy az elvégzéséről szóló szándéknyilatkozat
  • szakmai gyakorlatot igazoló munkaügyi okmányok másolata
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely tartalmazza, hogy büntetlen előéletű, nem áll büntetőeljárás hatálya alatt, valamint, hogy a betöltendő munkakör ellátásához szükséges tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll
  • a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a pályázati anyagában személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • • a pályázó arról szóló nyilatkozata, hogy a Képviselő-testület illetékes bizottsága, valamint a képviselő-testületi ülés nyilvánosságához hozzájárul-e, vagy nem
  • • nyilatkozat vagyonnyilatkozat tételről pályázati nyertesség esetére

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2020. január 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. október 31.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Bodnár László polgármester nyújt, a 06-42-570-700 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Rakamaz Város Önkormányzata címére történő megküldésével (4465 Rakamaz, Szent István út 116. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/178-11/2019 , valamint a munkakör megnevezését: igazgató (magasabb vezető).

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. december 30.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

• Rakamaz Város Önkormányzatának honlapja: www.rakamaz.hu - 2019. augusztus 26.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Rakamaz Város Önkormányzat Képviselő-testülete fenntartja a jogát, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.

 A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. augusztus 26.

Rakamaz Város Önkormányzata
AZ ADY ENDRE ÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉPÜLETÉNEK KORSZERŰSÍTÉSE
Projekt azonosító: TOP-3.2.1-15-SB1-2016-00026
Támogatás összege:
269.875.000.-Ft

infoblokk kedv final felso cmyk ERFA

logo03

mm logo

„Rakamazi Közös Önkormányzati Hivatal épületének fejlesztése, felújítása”

Beruházás összköltsége: 29.871.255.-Ft

Kedvezményezett: Rakamaz Város Önkormányzata


Magyarország 2015. évi központi költségvetéséről szóló 2014. évi C. törvény 3. melléklet II. 4. pont aa) alpont szerinti Önkormányzati feladatellátást szolgáló fejlesztések támogatása jogcímen valósult meg.

uszt logo rgb

mm logo

„Rakamaz – külterületi kerékpárút építése”
(projektazonosító: KÖZOP-3.5.0-09-11-2015-0082)

Az Európai Unió és a magyar állam által nyújtott támogatás összege: 199.777.375.-Ft

Kivitelezés ideje: 2015. szeptember 28. – 2015. november 30.

Kedvezményezett: Rakamaz Város Önkormányzata


A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg

uszt logo rgb

mm logo

„Fotovoltaikus rendszer kialakítása Rakamaz város intézményein”
(projektazonosító: KEOP-4.10.0/N/14-2014-0166)

Az Európai Unió és a magyar állam által nyújtott támogatás összege: 26.246.590.-Ft

Kivitelezés ideje: 2015. május 4. – 2015. augusztus 31.

Kedvezményezett: Rakamaz Város Önkormányzata


A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.

uszt logo rgb

Önkormányzati hivatal

hivatal

Vezető: Dr. Kóder László
Hétfő: 08.00-12.00 12.30-16.00
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 08.00-12.00 12.30-16.00
Csütörtök-Péntek: nincs ügyfélfogadás

Aranyévek szociális gondozási központ

arany

Vezető: Graczkáné Takács Zsófia
Látogatási idő: minden nap 9.00-18.00
Ügyfélfogadási idő: hétfőn 9.00-16.00
szerdán: 14.00-16.00

Városi Művelődési Központ és Könyvtár

IMG 6968k

Megbízott vezető: Gombos Alexandra
4465 Rakamaz, Szent István út 174
0642/570-727; 0642/570-31
Hétfő - Péntek: 10.00-18.00

Rakamazi Mesevár Óvoda és mini bölcsőde

oviVezető: Pirint Zoltánné
4465 Rakamaz Bocskai út 76.
Tel. +36-42/570-717
4465 Rakamaz Dózsa György út 1.
Tel. +36-42/570-716

© 2017 Rakamaz. All Rights Reserved.

Please publish modules in offcanvas position.